طلاق

طلاق توافقی در سال 1401 و شرایط انجام آن به صورت طلاق فوری

در این بخش ما برای شما روال انجام طلاق توافقی در سال 1401 و شرایط  آن  را توضیح خواهیم داد:

هزینه طلاق توافقی در سال 1401 به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که کمی پیش تر ذکر شد هزینه طلاق توافقی در سال 1401 نیز مانند هر سال دیگری با توجه به وکیل انتخابی و یا دیگر بخش های دادگاه متفاوت است. اما می توان با حداقل هزینه چنین کرد. اگر به روی لینک های قرار داده شده در بخش های گوناگونی از همین متن کلیک فرمایید می توانید با حداقل هزینه به طلاق توافقی در سال 1400 اقدام فرمایید.

پس به صورت تیتروار می توانیم اشاره ای کنیم به عوامل به شرح ذیل:

  • وکیل طلاق توافقی که توسط افراد انتخاب می شود
  • مشکلاتی که سد راه پرونده افراد خواهد شد
  • اختلافات میان زوجین
  • و…

اما اگر تمامی مشکلات را در نظر نگرفت و پرونده ای ایده آل را شمرد، هزینه طلاق توافقی در سال 1401 چندان زیاد نیست و می توان با بودجه ای کم نیز به آن اقدام نمود.

وکلای گروه وکلای آرتین با هزینه 6 میلیون تومان طلاق توافقی را برای شما انجام میدهند 3 تومان در زمان عقد قرارداد و 3 تومان در پایان کار.

انواع راه های طلاق توافقی در سال 1401

در کنار تمامی این موارد می توان به این اشاره نمود که از 2 راه می توان طلاق را جاری نمود. اولین مسئله این است که می توان بدون حضور جدا شد و می توان به دادگاه نیز حضور پیدا نمود. بهترین کار این است که در وقت خود صرفه جویی نمایید و وکیل را برای پیگیری کارهایتان استخدام و اعزام فرمایید. در نتیجه  طلاق به شرح ذیل است:

  • طلاق توافقی به صورت حضوری در دادگاه
  • طلاق توافقی به صورت غیر حضوری و با به خدمت گرفتن وکیل طلاق توافقی

 

مدت زمان طلاق توافقی در سال 1401

طلاق توافقی آن قدر پر سرعت است که می توان با 10 الی 20 روز کاری زمان صرف کردن از لحظه اقدام به لحظه انجام رسید. پس با خیالی آسوده به دریافت مشاوره حقوقی از وکیل مجرب دست زده و اقدام فرمایید. حداقل سرعت و حداقل هزینه طلاق توافقی در سال 1401 را با استخدام یک وکیل مناسب برای خود به ارمغان بیاورید. در نتیجه سریع ترین راه طلاق توافقی دریافت مشاوره حقوقی از یک وکیل مجرب است

تاثیر فرزند و مهریه در هزینه طلاق توافقی در سال 1401

در مورد این که نفقه، مهریه و فرزندان عاقبتشان چه خواهد شد، می توان از خود نام این نوع طلاق متوجه شد. طلاق توافقی، توافق را بیش از هر چیزی گوش زد خواهد نمود. توافق در تمامی موارد بوده و می توان با به دست آوردن موافقت طرفین، طلاق را جاری کرده و نتیجه تمامی مسائل را به توافق مشخص نمود. البته که موارد ذکر شده در صورتی که بروز مشکل نداشته باشند هزینه طلاق توافقی در سال 1401 را تغییر چندانی نمی دهد.

طلاق توافقی زوجه باکره

طلاق برای زوجه باکره با زوجه ای که بکارت خود را از دست داده است کمی متفاوت است. به عبارتی می توان در صورت باکره بودن هزینه طلاق توافقی در سال 1401 را کاهش داده و یا و علاوه بر آن نام همسر را نیز از شناسنامه حذف نمود، سرعت طلاق توافقی زن باکره نیز کوتاه تر از دیگر انواع طلاق است. همچنین زوجه باکره عده نداشته و بلافاصله پس از طلاق می تواند به ازدواجی دیگر اقدام نماید.

مشاوره پیش از طلاق توافقی در سال 1401

مشاوره پیش از طلاق توافقی از سری مواردی ست که برخی از افراد بر این باورند که اجباری ست اما جالب است بدانید که وکیل طلاق توافقی می تواند کاری کند که نه تنها برای مشاوره بلکه برای هیچ یک از مراحل پا به دادگاه و حضور نگذارید. به عبارتی وکیل کسی ست که مشاوره پیش از طلاق را برای شما امری غیر اجباری می گرداند. مسئله ای که باید مورد توجهتان قرار گیرد آن است که آزمایش هایی نیز باید صورت پذیرد تا مشخص شود که اشخاص هیچ علائمی از بارداری ندارند (منظور از اشخاص زوجه هر یک از زوجین است) و در صورت ثابت نمودن این که شخص باردار نیست طلاق را جاری نمود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره با تیم وکلای آرتین : 09103501470