طلاق

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

در مقالات گذشته مفصلاً مراحل طلاق توافقی و اینکه برای طلاق توافقی چه باید کرد و شرایط طلاق توافقی را از تقدیم دادخواست طلاق توافقی تا مرحله صدور رای طلاق و اجرای آن بیان کردیم و با آنها آشنا شدیم. برای کسب اطلاع در این زمینه می توانید به مقالات مربوطه مراجعه نمایید. اما در این مقاله قصد داریم که مراحل طلاق توافقی با وکیل را شرح دهیمو به شما بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران را معرفی کنیم.

طلاق توافقی

طلاق توافقی چیست؟ وکیل طلاق توافقی چطور روند طلاق توافقی را انجام می دهد؟ از دیدگاه وکیل طلاق توافقی یکی از انواع طلاق که در آن زن و مرد هر دو موافق جدایی از یکدیگر می باشند، طلاق توافقی می باشد که به اصلاح عامیانه طلاق تفاهمی هم گفته می شود. در این نوع طلاق زوجین در مورد کلیه امور مربوط به رابطه زوجیت با یکدیگر به توافق می رسند و همانطور که از نامش پیداست می خواهند به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند.

 

انجام طلاق توافقی در حدود ۱۰ روز کاری
بدون نیاز به حضور زوجین

مدارک لازم برای طلاق توافقی

شناسنامه و کارت ملی زوجین
عقدنامه یا رونوشت آن

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران
بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

چنانچه زوجین تصمیم جدی به جدایی داشته باشند و بخواهند به دلیل تنشی که بین آنها وجود دارد، طلاق توافقی بدون حضور زوجین انجام شود، همچنین به دلیل اینکه فرصت کافی برای حضور در دادگاه و مشاوره را ندارند، می خواهند طلاق توافقی بدون مشاوره انجام دهند، به وکیل طلاق توافقی مراجعه می کنند. بنابراین یکی از آسانترین راههای طلاق توافقی مراجعه به وکیل جهت طلاق توافقی است. اما زوجین چنانچه بخواهند وکیل برای طلاق توافقی خود انتخاب نمایند، باید قبل از مراجعه به وکیل طلاق توافقی هر دو موافق انجام طلاق باشند و هیچ یک از طرفین مخالفتی با تشکیل پرونده طلاق توافقی نداشته باشد.

توافق نامه طلاق توافقی

شرط اصلی طلاق توافقی، توافق زوجین است. زوجین باید در مورد تمامی امور مربوط به رابطه زوجیت اعم از مهریه و نفقه و اجرت المثل و سایر حقوق مالی و غیر مالی توافق نمایند، تا بتوانند پس از آن به وکیل جهت طلاق توافقی مراجعه نموده و با امضای توافق نامه طلاق توافقی و اعطای وکالت به وکیل پایه یک دادگستری برای طلاق توافقی اقدام کنند.

مواردی که حتما قبل از مراجعه به وکیل طلاق توافقی در خصوص آن باید به توافق برسند و هیچ اختلاف نظری در خصوص آن نداشته باشند تا بتوانند طلاق توافقی توسط وکیل را انجام دهند. از قرار زیر می باشد:

مهریه

در رای طلاق توافقی باید در خصوص مهریه تعیین تکلیف شود، یعنی چنانچه زوجین قصد انجام طلاق توافقی بدون مهریه را داشته باشند در این صورت زوجه کل مهریه خود را در قبال طلاق به زوج می بخشد و یا ابرا می نماید. اما اگر زوجین قصد داشته باشند که مهریه نیز پرداخت شود، توافق می کنند که مهریه به صورت اقساطی و یا یکجا پرداخت شود.

در هر صورت زوجین چه طلاق توافقی بدون مهریه یا با مهریه را بخواهند، این توافقات را به وکیل طلاق توافقی اعلام نموده تا وکیل طلاق در توافقنامه زوجین که متن آن را به صورت حقوقی تنظیم می نماید، درج کند و توسط وی از طرف زوجین به دادگاه ارایه شود. در حقیقت زوجین تصمیم خود را در این خصوص به وکیل طلاق اعلام می کنند و وکیل قبل از حضور در دادگاه این توافق نامه را به امضای زوجین می رساند و بر مبنای آن پرونده طلاق توافقی را انجام می دهد. علاوه بر این توافق نامه اختیار بذل مهریه نیز در وکالتنامه وکیل باید به وی اعطا شود تا بتواند در جلسه دادگاه در خصوص بذل یا تعیین تکلیف مهریه تصمیم گیری نماید. یکی از مواردی که زوجین ترجیح می دهند که پرونده خود را به وکیل طلاق توافقی بسپارند، اهمیت متن توافقنامه است که به درستی و با دانش حقوقی تنظیم شود.

نفقه

یکی دیگر از مواردی که زوجین باید جز توافقات خود به وکیل طلاق توافقی اعلام نمایند، تعیین تکلیف نفقه زوجه و فرزندان می باشد.

حضانت فرزند

در طلاق توافقی چنانچه زوجین که قصد طلاق دارند دارای فرزند مشترکی باشند و فرزند آنها دختر زیر ۹ سال یا فرزند پسر زیر ۱۵ سال باشد، باید در مورد حضانت و نگه داری آن با یکدیگر به توافق برسند و به وکیل طلاق توافقی اعلام نمایند که حضانت فرزند یا فرزندان به عهده چه کسی می باشد.

جهیزیه

زوجین در خصوص جهیزیه زوجه در طلاق توافقی نیز باید تصمیم بگیرند که بعد از طلاق یا قبل از طلاق استرداد آن به زوجه انجام پذیرد. پس از تنظیم توافقنامه توسط وکیل طلاق توافقی و امضا آن به وسیله زوجین، وکیل طلاق توافقی روند طلاق توافقی را بدون نیاز به حضور زوجین در مراحل دادگاه و مشاوره انجام می دهد.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران
بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

وکیل طلاق توافقی در تهران

کل روند طلاق توافقی که در این مقاله توضیح داده شد، در صورتی است که طلاق توافقی توسط وکیل طلاق توافقی در تهران انجام شود. بدیهی است چنانچه زوجین بخواهند روند طلاق توافقی را در شهر محل زند

ی خود طی نمایند طی نمایند، باید روند آن را در شهر خود پرس و جو کنند و یا جهت اعطای وکالت، به وکیل طلاق توافقی تهران مراجعه نمایند.

در صورتی که در شهرستان زندگی می کنید، می توانید جهت مشاوره حقوقی طلاق توافقی با ما تماس بگیرید.

روند طلاق توافقی توسط وکیل طلاق توافقی در تهران بین ده تا بیست روز کاری زمان می برد و وکیل روند طلاق توافقی بدون حضور زوجین را انجام می دهند، به نحوی که نیازی به حضور زوجین در هیچ کدام از مراحل پرونده طلاق توافقی نمی باشد.

برای دریافت مشاوره حقوقی طلاق توافقی با وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره وکیل طلاق توافقیگروه وکلای آرتین 09103501470 تماس حاصل فرمایید.

وکیل طلاق توافقی شمال تهران

چنانچه قصد گرفتن وکیل برای طلاق توافقی را دارید و می خواهید به وکیل طلاق توافقی در شمال تهران مراجعه نمایید، می توانید جهت مشاوره تلفنی طلاق توافقی با وکلای دادهومان تماس حاصل نموده و با وکیل طلاق توافقی ما در محله تجریش وقت مشاوره حقوقی تلفنی یا حضوری تنظیم نمایید.

وکیل خانم برای طلاق توافقی

در برخی موارد در پرونده طلاق خانمها ترجیح می دهند که برای پیگیری پرونده طلاق توافقی خود به وکیل خانم برای طلاق توافقی مراجعه نمایند. در مجموعه دادهومان برای انجام پرونده های طلاق توافقی با وکلای مجرب طلاق توافقی همکاری می شود که هم شامل وکیل خانم برای طلاق توافقی و هم وکیل آقا برای طلاق توافقی می باشند.

برای انجام طلاق توافقی به وسیله وکیل، حضور دو وکیل، از بهترین وکلای خانواده در تهران ، یکی از طرف زوج و دیگری از طرف زوجه لازم است. زیرا حقوق و منافع زن و مرد با یکدیگر در تعارض است و یک وکیل نمی تواند همزمان هم به مصلحت زن و هم به مصلحت مرد اقدام کند. در نتیجه نمی تواند همزمان وکالت هر دو را در پرونده طلاق توافقی برعهده بگیرد. در گروه وکلای آرتین، جهت انجام طلاق توافقی، از طرف زوجه وکیل خانم برای طلاق توافقی و از طرف زوج وکیل آقا همکاری می نمایند.

گرفتن وکیل برای طلاق توافقی با وکالت طلاق

چنانچه زوجه بخواهد اقدام به انجام طلاق توافقی بدون حضور زوج نماید، باید وکالت طلاق از زوج داشته باشد و با آن وکالتنامه حتما باید به وکیل طلاق توافقی مراجعه نماید و با اعطای وکالت به وکیل پایه یک دادگستری، برای طلاق توافقی اقدام نماید. وکالتنامه هایی که در این خصوص توسط دفاتر اسناد رسمی صادر می شوند، متفاوت می باشند. مثلا در برخی موارد زن با بخشیدن کل مهریه خود وکالت در طلاق را بدست می آورد. ولی در برخی موارد مفاد وکالتنامه به نحوی تنظیم می شود که زن بدون بخشیدن مهریه و یا سایر حقوق مالی خود وکالت در طلاق بگیرد. یعنی زوجه بدون بذل مهریه می تواند از مرد طلاق بگیرد.

نکته ای که در خصوص وکالتنامه طلاق حائز اهمیت است، نحوه نگارش آن درحدود اختیارات وکیل طلاق می باشد. متاسفانه برخی وکالتنامه های طلاق به صورت کامل تنظیم نمی شوند و زوجه را با مشکلاتی مواجه می کنند. به طور مثال چنانچه در وکالتنامه اسقاط حق تجدیدنظرخواهی یا اسقاط حق فرجام خواهی پیش بینی نشده باشد زوج پس از صدور رای می تواند نسبت به آن اعتراض کند و مراحل طلاق را طولانی نماید و یا اگر حدود اختیارات وکیل در وکالتنامه بصورت کامل درج نشده است زوجه را با مشکلات دیگری مواجه می کند. بنابراین چنانچه زوجه می خواهد طلاق توافقی بدون حضور زوج انجام دهد باید در تنظیم مفاد وکالتنامه دقت نماید.

هزینه وکیل طلاق توافقی

جهت اطلاع از اینکه هزینه وکیل طلاق توافقی چقدر است، می توانید با وکیل متخصص طلاق توافقی بنیاد وکلای دادهومان تماس حاصل نمایید. البته هزینه های طلاق توافقی جدای از حق الوکاله وکیل طلاق توافقی به شرح زیر می باشد:

هزینه ثبت دادخواست طلاق توافقی حدود ۲۰۰ هزار تومان.
هزینه جلسه مشاوره طلاق توافقی ۱۴۰ هزار تومان.
هزینه گواهی عدم بارداری حدود ۴۰ هزار تومان.

بهترین وکیل طلاق توافقی

بهترین وکیل برای طلاق توافقی، وکیلی است که در زمینه طلاق توافقی تجربه بالایی دارد و به رویه عملی دادگاهها آشنا است. مضافاً اینکه به قوانین و آیین نامه های جدید طلاق توافقی تسلط کافی دارد. در واقع وکیل متخصص طلاق توافقی است. وکیل طلاق توافقی باید وکیل پایه یک دادگستری باشد. انتخاب بهترین وکیل طلاق توافقی برای انجام طلاق توافقی بسیار مهم و حائز اهمیت است. زوجین باید در این مورد دقت کافی نمایند، که در آینده با مشکل روبرو نشوند.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران
بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

گروه وکلای آرتین با تاکید بر حفظ بنیان خانواده و کاهش آمار طلاق، در وهله اول زوجین را دعوت به صلح و سازش می کند و در موارد لزوم مراجعه به مشاور خانواده را توصیه می نماید. در مواردی که تلاش زوجین در این زمینه مثمر ثمر واقع نشده است و به عنوان آخرین راه حل چاره ای جز طلاق و جدایی وجود ندارد، توافق و سازش در جدایی نیز امری بسیار مهم در کاهش آسیب های روحی و روانی ناشی از طلاق می باشد. بهترین وکیل طلاق توافقی با توجه به تجربه ای بالایی که در این زمینه دارد هم می تواند زوجین را در رسیدن به صلح و سازش راهنمایی کند و هم در صورت تصمیم نهایی زوجین برای طلاق، به زوجین در جهت حفظ حقوق آنها و در عین حال کاهش تنش های مسیر طلاق، کمک قابل توجهی نماید.

دعاوی خانواده علی الخصوص طلاق از اهمیت بالایی بر خوردار است. گاهی اوقات پای فرزندان در میان است. بر هم خوردن کیان خانواده آسیب های جدی بر تمام اعضای خانواده وارد می سازد. در عین حال باید توجه داشت در برخی موارد حفظ رابطه به هر قیمت نه تنها جلوی آسیب ها را نمی گیرد، بلکه ممکن است زندگی را برای زوجین و فرزندان تلخ تر نماید. طلاق نتیجه یک انتخاب اشتباه است اگر تلاش زوجین در جهت اصلاح امور و بر طرف کردن اختلافات به نتیجه نرسیده باشد، توصیه بهترین وکیل برای طلاق توافقی این است که زوجین به جای طرح دعاوی متعدد علیه یکدیگر و فرسایش روحی و روانی همدیگر، اقدامات جدایی را نیز با راهنمایی بهترین وکیل برای طلاق توافقی با توافق و سازش انجام دهند.

نکته حائز اهمیت در طلاق توافقی موضوع مکتوب کردن توافقات زوجین است. برای اینکه این توافقات فصل الخطاب حقوق مالی و غیر مالی زوجین قرار گیرد و جایی برای طرح ادعای بعدی وجود نداشته باشد بهتر است زیر نظر بهترین وکیل طلاق توافقی تنظیم شود. با توجه به اینکه کلیه حقوق مالی و غیر مالی زوجین از جمله مهریه، حضانت فرزندان، اجرت المثل، نفقه زوجه و فرزندان به موجب صورتجلسه توافقات طلاق توافقی تعیین تکلیف می گردد اگر صورتجلسه توافقات طلاق به درستی تنظیم نشود می تواند تبعات فراوانی بعد از اجرای صیغه طلاق برای زوجین به بار بیاورد.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

در گروه وکلای آرتین بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران خدمات طلاق توافقی را با کیفیت بالا ارائه می دهد. با اعطای وکالت به بهترین وکیل طلاق توافقی تهران دیگر نیازی به حضور زوجین در جلسه دادگاه یا جلسات مشاوره یا شورای حل اختلاف نیست و از ابتدا تا انتها مراحل طلاق توافقی به وسیله وکلا انجام می شود و حضور زوجین در هیچ مرحله از مراحل طلاق توافقی لازم نیست.

مطالبی که در بالا اشاره شد چگونگی انجام طلاق توافقی در تهران به وسیله بهترین وکیل طلاق توافقی تهران می باشد. پروسه طلاق توافقی در شهر های دیگر بسته به شهر آنها متفاوت خواهد بود. بنابراین چنانچه می خواهید وکیل برای طلاق توافقی در تهران داشته باشید، بهتر است بدانید تمام مراحل به وسیله وکلای طلاق توافقی ما در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

طلاق توافقی خارج از کشور

چنانچه ایرانیان مقیم خارج از کشور بخواهند در ایران طلاق خود را به ثبت برسانند باید از طریق سفارت ایران درآن کشور یا کنسولگری، وکالتنامه ای را برای انجام امور طلاق به شخصی که در ایران می شناسند اعطا نمایند، تا وی از طریق اعطای وکالت به وکیل طلاق توافقی، مراحل طلاق توافقی را برای آنها انجام دهد و یا مستقیما وکالتنامه ای با وکیل طلاق توافقی در ایران تنظیم کنند تا وکیل دادگستری مراحل طلاق توافقی ایرانیان مقیم خارج از کشور را انجام دهد.

مطابق ماده ۶ قانون مدنی قوانین مربوطه احوال شخصیه از قبیل نکاح و طلاق و اهلیت اشخاص در مورد کلیه اتباع ایران ولو اینکه مقیم خارج باشند مجری خواهد بود. بنابراین اگر دو ایرانی بخواهند در خارج از کشور از یکدیگر جدا شوند باید مطابق قوانین ایران و از طریق دادگاههای ایران طلاق بگیرند. لذا رای طلاق آنها که توسط دادگاه خارجی صادر شده باشد در داخل ایران قابلیت اجرایی نداشته و به رسمیت شناخته نمی شود.

چنانچه دو ایرانی بخواهند از نظر قانون ایران از هم جدا شوند سریع ترین راه این است که در دادگاههای ایران طلاق توافقی مطرح نمایند.

شماره وکیل برای طلاق توافقی

چنانچه می خواهید برای انجام طلاق توافقی در کمترین زمان اقدام نمایید و نیاز به مشاوره حقوقی طلاق توافقی دارید، می توانید با وکلای متخصص طلاق توافقی در ارتباط باشید. شما می توانید با شماره وکیل طلاق توافقی گروه وکلای آرتین تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی طلاق توافقی با بهترین وکیل طلاق توافقی تهران، بهره مند شوید.

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره با تیم وکلای آرتین : 09103501470