طلاق

مشاوره طلاق توافقی در کرج / حذف جلسات اجباری مشاوره طلاق

دعاوی خانواده و مسائل مرتبط با آن از مهمترین و شایع ترین دعاوی در کرج و توابع اطراف آن میباشد که طلاق از جمله آن میباشد.طلاق توافقی،طلاق یک طرفه،دعاوی ارث و انحصار وراثت،حضانت،تمکین،اعسار از پرداخت مهریه و ….دعاوی گوناگونی ست که گروه وکلای آرتین به طور تخصصی به آن میپردازد و وکلای متبحر ما بهترین خدمات را به شما خواهند داد.همچنین در این مقاله به توضیح در مورد دلایل مشاوره طلاق توافقی در کرج خواهیم پرداخت.

مشاوره طلاق توافقی در کرج و همه چیز درباره آن

به طور خلاصه اینکه در قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ مشاوره اجباری طلاق توافقی را الزامی کرده است و از آذر ماه ۹۷ توافق بین قوه قضاییه و سازمان بهزیستی انجام شده که متولی مشاوره قبل از طلاق و مراکز مشاوره زیر نظر آن باشد. در این راستا اقدام به طراحی و تاسیس سامانه تصمیم (مداخله در طلاق) به نشانی سایت http://www.zaman.behzisti.net کرده اند.

متقاضیان در سایت مربوطه ثبت نام کرده و پس از وارد کردن مشخصات خود با انتخاب تاریخ مراجعه و مرکر غربالگری، اقدام اولیه برای طلاق توافقی و مشاوره را انجام می دهند. پس از مراجعه به مرکز غربالگری آنها به یکی از مراکز مشاوره تحت نظر بهزیستی به جهت مشاوره معرفی می شوند.

با توجه به آمار رو به افزایش طلاق در چند سال اخیر این طرح تا حدودی در کاهش و جلوگیری طلاق موثر بوده است.

شرافت و تجربه وکلای آرتین ایجاب می کند که به خوانندگان این سطور خاصه زوجین جوان گوشزد کنیم که طلاق توافقی اولین راه حل مشکلات زناشویی نیست.

خوبی مشاوره این است که اولا جلوی تصمیم آنها و زودگذر برای طلاق رای می گیرد و این مهمترین مزیت است و ثانیا واقعا بد نیست که شخص سومی که اتفاقا متخصص هم است که به زندگی و مشکلات زوجین نگاه و ارائه طریق کند.

در نهایت اگر متقاضیان اصرار بر طلاق داشته باشند و حتی دلیل موجه هم نداشته باشند گواهی عدم انصراف از طلاق به زوجین داده خواهد شد و با این گواهی مذکور است که ثبت دادخواست طلاق در دفتر خدمات الکترونیک قضایی میسر خواهد شد.

تمامی دادخواست ها از جمله دادخواست طلاق توافقی لزوما از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت شده و به دادگاه ارسال می گردد.

نکته : در صورت عدم تمایل زوجین به مشاوره، تمامی مراحل توسط وکلای ما بدون حضور زوجین انجام می شود.

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره با تیم وکلای آرتین : 09103501470