سایر مقالات

بهترین وکیل اداره کار در کرج دارای چه ویژگی هایی است؟

گروه وکلای مختلفی تحت عنوان وکیل اداره کار در کرج با سابقه های درخشان در دعاوی اداره کار مشغول به ارائه خدمات میباشند. از دعاوی اداره کار میتوان به موارد عدم دریافت حقوق، عیدی، سنوات، بیمه و اشاره کرد که اینها از درگیری های رایج بین کارفرما و کارگران میباشد که بر اساس قوانین کسب و کار برای هر کدام از آنها حق و حقوقی در نظر گرفته شده است و طبق آن میتوانند برای گرفتن حق خود از طریق قانون و دادگاه اقدام کرد.

  • قوانین رایج در کسب و کار چیست؟
  • وکیل اداره کار دارای چه ویژگی هایی است؟

وکیل اداره کار در کرج

آیا کسب و کار دارای قوانین مشخصی است؟

بر اساس قانون مدنی جمهوری اسلامی که برای تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی اشخاص قوانین جامعی را در نظر گرفته است میتوان به قوانین کسب و کار که به عنوان قانون اداره کار شناخته میشود اشاره کرد که بر اساس آن “ارایه دلایل و مدارک دال بر وجود رابطه کار فیمابین طرفین و میزان مزد و مزایای بالا‌تر از حداقل قانونی و میزان سابقه کار در کارگاه به عهده کارگر و ارایه دلایل و مدارک بر تادیه حقوق مذکور و یا عدم شمول مقررات قانون کار به رابطه طرفین به عهده کارفرماست”.

در موارد بسیاری دیده شده است که کارگر به دلیل عدم آشنایی با حق و حقوق قانونی خود در زمان اختلاف با کارفرمایان نمیتوانند از خود دفاع کنند به همین جهت برای دفاع از حق و حقوق خود به دفتر وکالت وکیل اداره کار مراجعه میکنند و وکیل مورد نظر به دلیل آشنایی و تسلط بر قوانین اداره کار برای دفاع از موکل خود اقدام به شکایت از کارفرما کرده و طبق آن حق کارگر گرفته میشود.

به کدام وکیل اداره کار در کرج مراجعه کنیم؟

گروه وکلایی وجود دارند که به عنوان وکیل اداره کار در کرج به همشهریان عزیز کرجی خدمت میکنند و کارگران و کارفرمایان برای منعقد کردن قراداد و دفاع از حق و حقوق خود طبق قانون میتوانند از آنها مشاوره بگیرند و یا پیگیری شکایت و پرونده خود را به آنها بسپارند. یکی از بهترین مشاورین حقوقی در زمینه دعاوی مربوط یه اداره کار گروه وکلای آرتین است که به عنوان وکیل اداره کار در کرج شناخته شده بوده و میتواند در زمینه دفاع از حقوق کاری به شما کمک کند.

پانوشت: وکیل اداره کار در کرج، بهترین وکیل اداره کار در کرج، وکیل اداره کار خوب در کرج در گروه وکلای آرتین

 

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره با تیم وکلای آرتین : 09103501470