وکلای متخصص ما

بهترین وکیل پایه یک در کرج و تهران که میشناسید کیست؟

ما در گروه وکلای آرتین برآنیم تا با مقاله های تخصصی و به روز دانش شما عزیزان را در این راستا افزایش دهیم و بتوانیم بهترین خدمات را اراِئه دهیم.بهترین وکیل پایه یک در کرج را ما در گروه وکلای آرتین به شما معرفی میکنیم.

وکیل پایه یک دادگستری چه نقشی در مراجع قضایی دارد؟

دو مرحله کلی در تمامی دعاوی حقوقی و قضایی، دفاع و قضاوت می باشد. طرفین دعوا حق دارند به هر شکل از ادعای خود دفاع نمایند و دادرس و قاضی وظیفه احراز حقانیت ادعا و قضاوت در مورد حکم نهایی را دارند. در این بین، وکیل پایه یک دادگستری به واسطه دانش و تجربه خود، تخصص کافی را در دفاع از حقوق موکل خود، چه در نقش متهم یا خوانده و چه در نقش شاکی یا خواهان دارد. به عبارت دیگر، قاضی وظیفه اجرای احکام عادلانه را بر عهده دارد اما هدفبهترین وکیل پایه یک در کرج، اثبات دعوا یا رد آن به نفع موکل خود است و در این بین از هیچ تلاشی برای یافتن مدارک و مستندات و ادله کافی برای هدف خود دست بر نمی دارد.

بهترین وکیل پایه یک در کرج
بهترین وکیل پایه یک در کرج

نکات قابل توجه در انتخاب بهترین وکیل پایه یک در کرج

یک وکیل همانند یک پزشک یا یک مشاور، باید قابل اطمینان برای موکل خود باشد. از آنجاییکه وکیل باید به تمامی جنبه های مشکلات موکل خود تسلط کامل داشته باشد تا بتواند به نحو احسن برای پیروزی وی در دعوا، تلاش نماید، جلب اعتماد حرف اول را در حوزه وکالت می زند. این اعتماد از صداقت وکیل و امانت داری وی در حفظ اسرار و مدارک و همچنین مسئولیت پذیری وی نشأت می گیرد.

علاوه بر قابلیت اعتماد، انتخاب بهترین وکیل پایه یک در کرج  باید بر اساس دانش و تجربه وی نیز صورت گیرد. از آنجایی که بسیاری از قوانین و آیین نامه ها به صورت مرتب اصلاح می شوند، یک وکیل مجرب باید بر دانش به روز حوزه تخصصی خود تسلط داشته باشد تا بتواند بهترین و کوتاهترین مسیر را جهت موفقیت موکل خود طی نماید.

علاوه بر این، هر بار مراجعه به راهروهای دادگستری، دروازه ای جدید از دنیای تجارب را به روی وی باز می کند. زیرا به تعداد انسان ها و پرونده های قضایی، دعاویحقوقی و کیفری مختلف وجود دارد که هر کدام راه حل مخصوص به خود را داشته اند. بنابراین بهترین وکیل پایه یک در کرج، با صرف کمترین زمان می تواند راه حل مناسب موکل خود را یافته و به وی در حل دعوا کمک نمایند.

هزینه گرفتن وکیل پایه یک یا حق الوکاله

طبق آیین نامه های مربوطه، هزینه وکالت به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین می شود. اما آنچه در میزان حق الوکاله تأثیر گذار است، تخصص و تجربه وکیل است. هرچند حق الوکاله شامل هزینه های دادرسی، کارشناسی، ثبت درخواست و … نمی شود و موکل باید این هزینه ها را جداگانه پرداخت نماید.

تحصیلات وکیل پایه یک دادگستری

به طور کلی افرادی که در مقطع کارشناسی در یکی از رشته های حقوق یا الهیات و معارف اسلامی فارغ التحصیل شوند میتواند بعد از قبول شدن در دوره آزمون وکالت که سالانه یکبار انجام میشود و 2 سال به عنوان کار آموز زیر نظر یک وکیل سرپرست فعالیت کنند، و بعد از این مدت میتواند با داشتن مجوز تمام و کمال اقدام به گذاشتن دفتر کاری نمایید.لازم به ذکر است فارغ التحصیلان دوره کارشناسی بعد از قبولی در آزمون وکالت نیز میتوانند دفتر کاری خود را راه بندازند اما با داشتن محدویتهای پرونده ای، مانند عدم ارائه پرونده های کیفری و جنایی از سوی دادگستری میباشد.

وکیل پایه یک با مقاطع تحصیلی بالا

همچنین افرادی که دارای کارشناسی ارشد در یکی از رشته های حقوق – حقوق جزا – حقوق کیفری -حقوق خانواده و … – مدیریت و بازرسی – مدیریت دادگستری باشد میتوانند بعد از قبولی در آزمون وکلا و گذراندن دوره دوساله کارآموزی به عنوان بهترین وکیل پایه یک در کرج، فعالیت کاری خود را آغاز کند. داشتن تحصیلات بالاتر برای یک وکیل به عنوان یک مزیت محسوب میشود.اما داشتن تجربه کار و موفقیت در وهله اول میباشد.

مهارت های لازمبهترین وکیل پایه یک در کرج

در هر حرفه و پیشه ای توانهایهای نهفته در آن باعث بالا بودن کیفیت کاری فرد میشود. به طور مثال یک پزشک قلب باید توانیهای در زمینه تشخیص انواع دردها و ایننکه علت هر درد مربوط به قلب را تشخیص دهد. این مسئله برای یک وکیل پایه یک دادگستری نیز مطرح است.

در این حوزه توانیهای وکیل باید چنین باشد:

داشتن فن بیان و سخنوری و تسلط کافی به زبان و ادبیات فارسی باشد تا به واسطه آن بتواند مطالب را به صورت سلیس و روان به دادگاه منتقل کند، تا بتواند رای مثبتی برای موکل خود بدست بیاورد.
داشتن جسارت یکی از مهم ترین توانیها به حساب می‌آید چرا که یک وکیل جسارت میتواند مطالبی را جمع آوری و عنوان کند که قاضی و دادگاه را متقاعد و به نفع موکل خود قرار دهد.

همچنین داشتن قدرت استدلال و خلاقیت ذهنی میتواند از دیگر توانیهای بهترین وکیل پایه یک دادگستری باشد.

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره با تیم وکلای آرتین : 09103501470