طلاق

وکیل طلاق توافقی فوری خوب در کرج و تهران که میشناسید کیست ؟

 وکیل طلاق توافقی فوری در کرج و تهران که میشناسید کیست؟

بهترین وکیل طلاق توافقی فوری در کرج و تهران را ما در این مقاله به شما معرفی میکنیم:

طلاق توافقی نوعی طلاق است که در آن زن و شوهر جهت هر چه سریع تر به نتیجه رسیدن طلاق با یکدیگر در مورد موضوعات مختلف مالی و غیرمالی نظیر؛ نفقه ،مهریه، جهیزیه، حضانت فرزند، حضور یا عدم حضور به هنگام جاری نمودن صیغه طلاق در محضر و … توافق می کنند، در این مقاله به بررسی جزییات طلاق توافقی در قانون جدید حمایت از خانواده پرداخته شده است.

وکیل طلاق توافقی فوری در کرج و تهران

 

وکیل طلاق توافقی فوری در کرج و تهران و جزییات قانون جدید طلاق

جهت بررسی جزییات طلاق توافقی در قانون جدید حمایت از خانواده ابتدا باید مراحل انجام طلاق توافقی را تشریح نمود؛ جهت انجام طلاق توافقی پس از انجام توافقات لازم بین زوجین، این توافقات باید جهت استناد به آنها توسط قاضی و مشاور به صورت مکتوب درج شوند، با ثبت درخواست طلاق توافقی از طریق دفاتر الکترونیک قضایی ، پرونده طلاق به دادگاه خانواده ارسال شده، دادگاه با ارجاع زوجین به مشاور در صورت مشخص بودن کلیه ی توافقات لازم، رای به عدم امکان سازش برای زوجین را صادر کرده و با صدور این مجوز، زوجین ظرف مدت ۳ ماه از تاریخ صدور رای می توانند به دفترخانه رسمی ثبت ازدواج مراجعه کرده و صیغه ی طلاق توسط سردفتردار محضرخانه جاری و در شناسنامه ها درج خواهد شد.

 جزییات طلاق توافقی در قانون جدید حمایت از خانواد

بر اساس ماده ی ۲۵ قانون حمایت از خانواده، زوجین متقاضی طلاق توافقی باید با ارجاع توسط دادگاه، موضوع طلاق توافقی را در مراکز مشاوره خانواده مطرح نمایند .

  • بر اساس ماده ی ۲۶ قانون حمایت خانواده ، اگر طلاق توافقی یا به درخواست زوج باشد، دادگاه گواهی عدم امکان سازش را برای صدور مجوز طلاق توافقی، صادر خواهد کرد .
  • بر اساس ماده ی ۲۷ قانون حمایت خانواده، در طلاق توافقی نیازی به ارجاع موضوع طلاق به داوری نخواهد بود.
  • بر اساس ماده ی ۳۴ قانون حمایت خانواده، در طلاق توافقی، مدت اعتبار گواهی عدم امکان سازش از تاریخ ابلاغ رای قطعی جهت تسلیم به دفتر رسمی ثبت ازدواج و طلاق سه ماه خواهد بود و چنانچه زوجین ظرف این مدت به محضر مراجعه نکنند، گواهی مورد نظر از درجه ی اعتبار ساقط خواهد شد.
  • بر اساس ماده ی ۳۶ قانون حمایت خانواده، پس از صدور عدم امکان سازش برای زوجین،چنانچه زوجه بنا به رای دادگاه یا سند رسمی وکالت بلاعزل داشته باشد، عدم حضور زوج، مانعی برای اجرای صیغه ی طلاق و ثبت آن نخواهد بود.

ما در گروه وکلای آرتین با معرفی وکیل توافقی فوری در کرج و تهران پرونده طلاق شما را در سریع ترین زمان ممکن (7 تا 10 روز کاری انجام میدهیم)

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره با تیم وکلای آرتین : 09103501470